Kapcie baleriny

Kapcie baleriny to modne, oddychające i komfortowe propozycje, które zachwycą każdego malucha. Zapewniają dzieciom swobodę ruchów oraz dbają o prawidłowy rozwój ich stóp, a do tego zachwycają intensywnymi kolorami.

Wygodne, urocze oraz uniwersalne

Baleriny kapcie w wielu modnych fasonach i wzorach to obuwie idealne na co dzień. Z powodzeniem może być używane jako domowe kapcie lub obuwie w szkole. Dzięki temu, że wyposażone jest w wygodne zapinanie, na przykład rzepy, sprzączki lub gumki -maluch sam jest w stanie je założyć oraz zdjąć.

Ciapy baleriny, chociaż są miękkie i wygodne, dbają o prawidłowe ułożenie stopy dziecka, która dopiero się rozwija. Ich kształt dopasowany jest do anatomicznej budowy stóp maluchów. Są też wykonane z naturalnych materiałów, dzięki czemu wyróżniają się przewiewnością oraz pozwalają stopom oddychać. Sprawdzą się latem i wiosną, gdyż posiadają otwory, które zapobiegają poceniu się małych stópek. Ich dodatkowym atutem jest antypoślizgowa podeszwa, która pozwala na wesołe zabawy z przyjaciółmi, bez obaw o upadek

Kapcie baleriny, które dbają o stopy dziecka

Kapcie baleriny dla dziewczynki posiadają szerokie noski, dzięki czemu dziecko może swobodnie ruszać palcami. Większość modeli jest zabudowanych z przodu, dzięki czemu palce są chronione podczas wesołych zabaw w domu lub przedszkolu. Zapiętek, który jest lekko podwyższony sprzyja prawidłowego rozwojowi małej stópki. Kostka jest również ustabilizowana, ale dziecko ma zapewnioną swobodę ruchów.

Kapcie baleriny są chętnie wybierane przez rodziców i ich pociechy nie tylko ze względu na doskonałe parametry techniczne. Większość modeli posiada jasne podeszwy, które nie pozostawiają smug na podłodze. Na czasie są również wzory oraz urocze kompozycje kolorystyczne. Pastelowe odcienie różu czy błękitu przypadną do gustu wszystkim dziewczynkom. Natomiast motywy związane z ulubionymi zwierzątkami oraz ozdoby w kształcie serduszek czy kwiatuszków sprawią, że dziecko nie będzie chciało rozstać się z nowymi bucikami.

bool(false)